Warunki płatności-wpłaty na konto bankowe podane na stronie internetowej Klubu
Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania terminów i wysokości wpłat za imprezę wg następujących zasad:
Imprezy wielodniowe
a/ po potwierdzeniu wolnego miejsca na imprezie organizowanej przez klub, zgłaszający udział, w terminie 3 dni wpłaca zaliczkę w wysokości 50% wartości imprezy celem rezerwacji miejsca.
b/ 14 dni przed rozpoczęciem imprezy dopłata do 100% ceny. Brak wpłaty lub jakiejkolwiek informacji
w kwestii uczestnictwa, skutkuje skreśleniem z listy uczestników.
c/W terminie krótszym, niż 14 dni, Uczestnik wpłaca 100% ceny.
Imprezy jednodniowe.
a/ po potwierdzeniu wolnego miejsca na imprezie organizowanej przez klub, zgłaszający udział wpłaca zaliczkę w wysokości 100% wartości imprezy celem rezerwacji miejsca, nie później jednak niż 7 dni do rozpoczęcia imprezy.
b/ 7 dni przed rozpoczęciem imprezy wpłata natychmiastowa na konto.
Brak wpłaty skutkuje wykreśleniem z listy uczestników imprezy
Rezygnacja z Imprezy
a/ rezygnacja do 15 dni przed rozpoczęciem imprezy-zwrot 100% wartości.
b/ jeżeli rezygnacja wiąże się z poniesieniem przez klub kosztów, klub ma prawo odmówić zwrotu do wysokości poniesionych kosztów.
c/ tylko w uzasadnionych wypadkach, uczestnik może złożyć rezygnację z imprezy nie ponosząc konsekwencji finansowych
d/ uczestnik, w razie rezygnacji może wskazać osobę, która w zastępstwie będzie brała udział w imprezie.
Klub prowadzi zapisy, o kolejności uczestnictwa decyduje data wpłaty na konto.
Członkowie klubu mają pierwszeństwo do uczestnictwa w organizowanej przez klub imprezie poprzez wstępną deklarację uczestnictwa przed rozpoczęciem zapisów.
Jeżeli w razie nagłej rezygnacji Uczestnika są chętni z listy rezerwowej,wtedy istnieje możliwość
zwrotu 100% wpłaty.
Klub ma obowiązek zwrotu części lub całości wpłat w ciągu 14 dni.
W sytuacjach wyjątkowych możliwe są odstępstwa od tych zasad.